Splošni pogoji uporabe na ravni podjetja Thermane d.d.

1. Definicije pojmov 

Ti splošni pogoji uporabe se nanašajo na vse uporabnike in vse oblike uporabe spletne strani www.thermana.si.  

Lastnik, skrbnik, upravljavec spletnega mesta in domene www.thermana.si, ter prodajalec v spletni trgovini Thermana je Thermana, d. d., Zdraviliška cesta 6, 3270 Laško. 

Spletna trgovina Thermana je informacijski sistem, namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov. 

Kupec je vsak gost, ki je opravil nakup storitve ali izdelek oziroma ima veljavno rezervacijo turističnega angažmaja v Thermani. 

Uporabnik spletnega mesta je vsaka oseba, ki obišče katerokoli spletno stran na spletnem mestu www.thermana.si

2. Sprejem splošnih pogojev 

Uporabnik oziroma kupec je zavezan upoštevati te Splošne pogoje. Uporabnik z uporabo spletnih strani www.thermana.si sprejema te Splošne pogoje in izjavlja, da je z njimi seznanjen in da se z njimi strinja. 

V primeru, da se uporabnik oziroma kupec s temi splošnimi pogoji ali delom teh splošnih pogojev ne strinja, naj nemudoma preneha z dostopanjem do spletne strani. 

3. Avtorske pravice 

Vsa vsebina, objavljena na spletnem mestu, je izključno v lasti lastnika spletnega mesta in je avtorsko zaščitena z veljavnimi zakoni. V vsebino se poleg besedila in podatkov šteje tudi celotna grafična podoba spletnega mesta z vsemi grafičnimi elementi. 

Vsa avtorska dela so zaščitena že z nastankom in jih ni potrebno posebej označevati. Skladno z določbami prava intelektualne lastnine k avtorsko zaščitnemu gradivu ni potrebno dodajati oznake (npr. avtorsko zaščiteno, copyright, ©,ipd), ampak je le-to zaščiteno že s samim nastankom ter nepooblaščenim osebam prepoveduje nadaljnjo reprodukcijo, distribucijo, spreminjanje, javno prikazovanje in predvajanje ter ostale oblike izkoriščanja avtorskega dela. 

Kopiranje, distribucija ali spreminjanje katerihkoli informacij brez predhodnega pisnega dovoljenja s strani lastnika ni dovoljena. 

Lastnik si pridržuje pravico, da bo v primeru ugotovljenih kršitev pravic intelektualne lastnine ukrepal proti kršitelju. 

4. Spletna trgovina Thermana 

Splošni pogoji poslovanja Spletne trgovine Thermana so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov e-poslovanja. 

Prodajalec in kupec urejata medsebojne obveznosti pri nakupih prek Spletne trgovine Thermana s temi splošnimi pogoji. Vsak uporabnik storitve Spletne trgovine Thermana ima uporabniško ime in geslo, ki je tajno in znano le uporabniku, ki ga dobi preko elektronske pošte. Z registracijo obiskovalec pridobi pravico do nakupa in je dolžan zagotoviti, da bo v njegovem imenu in z njegovim geslom nastopal samo on oziroma oseba, ki je pooblaščena za nastopanje v njegovem imenu. 

4.1. Nakup 

Na podlagi vašega povpraševanja vam ponudbo pošljemo po elektronski pošti. Vaše povpraševanje oziroma naša ponudba se ne štejeta za potrjen nakup oziroma rezervacijo, saj je bistveni pogoj za veljavnost nakupa plačilo zneska na naš poslovni račun. V primeru, da plačila ne prejmemo, se šteje, da nakup ni bil izveden oziroma rezervacija ni potrjena. 

4.2. Načini plačila preko spletne strani 

4.2.1 Nakup darilnih bonov 

Preko spletne strani thermana.si, pod zavihkom Darilni boni, kupec izbere željen vrednostni ali storitveni darilni bon. Po vpisu podatkov naročnika in podatkov za dostavo, kupec izbere način plačila: 

  1. Plačilo po predračunu  

Pri izbiri plačila po predračunu prejme kupec na svoj e-naslov, ki ga je navedel ob nakupu, predračun, na katerem so izpisani vsi podatki za izvedbo plačila: znesek plačila, transakcijski račun, referenca/sklic in namen plačila. Pri izbiri plačila po predračunu lahko kupec naročeno storitev plača s splošnim plačilnim nalogom. Predračun  se lahko najhitreje in najlažje plača prek svoje spletne banke, lahko pa tudi na katerikoli banki ali pošti. 

Podatki o vplačilu preko predračuna:  

Prejemnik nakazila: Thermana d.d., Zdraviliška cesta 6, 3270 Laško  

Naziv banke: NOVA KREDITNA BANKA MARIBOR  

IBAN: SI56 0400 1004 9983 507  

BIC:  

Po prejemu plačila na naš transakcijski račun naročeno storitev pošljemo na naslov kupca. 

  1. Plačilo s plačilno kartico preko Paypala 

Plačilo se lahko izvrši tudi z bančno plačilno kartico preko PayPala. Uporabniku oziroma kupcu se za vsako spletno plačilo oziroma transakcijo omogoči prikaz in izpis potrdila o opravljenem nakupu blaga ali storitev. Potrdilo mora ob vseh zakonsko določenih podatkih vsebovati tudi identifikacijsko številko nakupa, spletni naslov trgovine, ime trgovca, znesek nakupa z oznako valute in pridobljeno avtorizacijsko številko z datumom in časom nakupa. 

Kupec plača tudi bančno provizijo, če jo banka, ki je izdala kartico in pri kateri ima kupec odprt bančni račun, zaračuna. 

Po prejemu plačila s plačilno kartico, vam bomo naročeno storitev poslali na vaš naslov. 

  1. Plačilo po povzetju 

Naročeno storitev pošljemo preko dostavne službe. Plačilo se izvrši dostavni službi, ki naročeno storitev dostavi kupcu. 

  1. Dobavni rok 

Ko prejmemo potrjeno plačilo na naš bančni račun, pošiljko še isti dan odpošljemo. V tekočem dnevu obdelamo naročila prispela do 14. ure. Naročila oddana med vikendi in prazniki bodo obdelana prvi naslednji delovni dan. 

  1. Dostava 

Naročila bodo poslana s Pošto Slovenije (pri načinu plačila po povzetju lahko kupec pričakuje dodaten strošek obdelave plačila, ki je odvisen od poštnega podjetja). Dostava lahko traja od 2 do 5 delovnih dni (odvisno od poštnega podjetja). Ko prejmemo potrjeno plačilo na naš bančni račun, pošiljko še isti dan odpošljemo. V tekočem dnevu obdelamo naročila prispela do 14. ure. Naročila oddana med vikendi in prazniki bodo obdelana prvi naslednji delovni dan. 

4.2.2 Rezervacija bivanja 

Na naši spletni strani nudimo dva načina rezervacij naših kapacitet 

  • Povpraševanje oddano preko spletnega obrazca ali elektronske pošte 
  • On line rezervacija 

Po vpisu vseh parametrov rezervacije, pošljemo kupcu ponudbo, katero je potrebno potrditi: 

  1. S plačilom na naš transakcijski račun  

Pri izbiri plačila po predračunu prejme kupec na svoj e-naslov, ki ga je navedel ob nakupu, predračun, na katerem so izpisani vsi podatki za izvedbo plačila: znesek plačila, transakcijski račun, referenca/sklic in namen plačila. Pri izbiri plačila po predračunu se naročena storitev plača s splošnim plačilnim nalogom. Predračun se lahko najhitreje in najlažje plača prek svoje spletne banke, lahko pa tudi na katerikoli banki ali pošti. 

Predračun je potrebno plačati v 3 dneh, v nasprotnem primeru se naročena storitev stornira.   

Podatki o vplačilu preko predračuna:  

Prejemnik nakazila: Thermana d.d., Zdraviliška cesta 6, 3270 Laško  

Naziv banke: NOVA KREDITNA BANKA MARIBOR  

IBAN: SI56 0400 1004 9983 507  

BIC: KBMASI2X 

  1. S podatki plačilne kartice, ki služi kot garancija prihoda 

Preko spletnega plačilnega vmesnika WSPay (preusmeritev na varno plačilo) na  e-naslov kupcu pošljemo personalizirano povezavo. S klikom na povezavo se odpre obrazec, kamor  se vpiše podatke o plačilni kartici.  

Podatki služijo kot garancija prihoda. Bivanje se v celoti poravna na dan odhoda. 

V primeru neprihoda kupcu plačilno kartico bremenimo po pogojih odpovedi. 

5. Izjava o varnosti nakupa s kreditno kartico 

Zaupnost podatkov je zaščitena in zavarovana s šifriranjem SSL. Spletne plačilne strani so zavarovane s protokolom Secure Socket Layer (SSL) z 128-bitnim šifriranjem podatkov. Šifriranje SSL je postopek kodiranja podatkov za preprečevanje nepooblaščenega dostopa med prenosom podatkov. To omogoča varen prenos podatkov in preprečuje nepooblaščen dostop do podatkov tekom komunikacije med uporabnikom in Monri WSPAY Web Secure Payment Gateway in obratno. Monri WSPAY Web Secure Payment Gateway in finančne ustanove si izmenjujejo podatke prek svojega virtualnega zasebnega omrežja (VPN), ki je tudi zaščiteno pred nepooblaščenim dostopom.  

Spletna trgovina Thermana ne hrani številk kreditnih kartic in niso dostopne nepooblaščenim osebam. 

Cene veljajo od trenutka oddaje naročila. Vse cene vključujejo DDV. 

Prodajalec si pridržuje spremembo cenika brez vnaprejšnje objave. 

6. Reklamacije 

Vse morebitne reklamacije mora kupec nemudoma sporočiti na e-poštni naslov: info@thermana.si  ali na naslov Thermana, d. d., Zdraviliška cesta 6, 3270 Laško. Če iz narave nepravilnosti izhaja, da se lahko reši na kraju samem kupec oziroma gost pa je ni reklamiral in o tem obvestil prodajalca, se šteje, da se je kupec oziroma gost strinjal z opravljeno storitvijo, s tem pa izgubil pravico do vlaganja kasnejših reklamacij z zahtevo po znižanju cene storitve ali/in plačilu škode oziroma odstopa od pogodbe v skladu z veljavno zakonodajo. 

7. Odpoved rezervacije namestitve in rezerviranih storitev 

Gost ima pravico do odpovedi rezervacije. Odpoved mora gost vsaj 3 (tri) dni pred prihodom sporočiti na enega izmed spodaj navedenih načinov: po telefonu +386 (0)3 423 2100 ali po elektronski pošti info@thermana.si ali v pisni obliki na naslov: Thermana, d. d., rezervacijska služba, Zdraviliška cesta 6, 3270 Laško. 

V primeru nepravočasne odpovedi ali neprihoda ima hotel pravico zaračunati odškodnino za nezasedeno sobo, in sicer: 

  • v primeru nepravočasne odpovedi rezervacije 3 do 0 dni pred prihodom se zaračuna odpovedna pristojbina 1 nočitve po osebi v rezerviranem tipu nastanitve, 
  • v primeru, da gost ne pride na dan prihoda, se zaračuna odpovedna pristojbina 1 nočitve po osebi v rezerviranem tipu nastanitve. 

V primeru spremembe bivanja na lastno željo ali zaradi višje sile, ne da bi za to obstajali razlogi na strani Thermane Laško zaradi nepravilno opravljene storitve, gost nima pravice zahtevati kakršne koli odškodnine ali znižanja cene. 

Hotelski gost, ki si v času bivanja pri nas rezervira storitev iz ponudbe Centra medicine, Wellness spa centra ali Centra zdravja in dobrega počutja, jo je dolžan odpovedati vsaj 12 ur pred rezerviranim terminom. 

V primeru, da storitev ni pravočasno odpovedana, lahko receptor potrdi polno ceno storitve in storitev zaračuna na hotelsko sobo gosta. 

Gost ima pravico do odpovedi rezervacije. Odpoved mora biti poslana pisno preko (elektronske) pošte ali preko telefona 00386 (0) 3 42 32100. 

8. Garancija s plačilno kartico za koriščenje vseh storitev v času namestitve gosta v hotelih Thermane d.d. 

V času namestitev morajo gostje ob prihodu na recepciji urediti garancijo s plačilno kartico. Plačilna kartica bo tokenizirana (kartica se prešifrira in je shranjena na varni povezavi. Kartico tokeniziramo z zneskom 1€, katerega gostu ne bremenimo.) in se bo bremenila samo v sledečih primer: 

  • Nepredviden ali nameren odhod iz hotela brez plačila izkoriščenih storitev 
  • Poškodovanje hotelske opreme in druge poškodbe na inventarju 

Ta kartica bo bremenjena v najkrajšem možnem času oziroma najkasneje do 8 dni po odhodu gosta iz hotela. Glede na pogoje limita kartičnega poslovanja uporabnikove banke lahko družba izvede večkratno bremenitev do poplačila celotne obveznosti gosta.  

V primeru, da se gost ne strinja z predložitvijo kartice kot garancije koriščenja storitev mu hotelska recepcija onemogoči nalaganje porabe na sobo.  

9. Varovanje in zasebnost osebnih podatkov 

To spletno mesto lahko zbira določene podatke o vašem obisku, kot so ime ponudnika internetnih storitev, naslov IP (Internet Protocol) in ostale prosto dostopne podatke preko spleta, prek katerega dostopate do interneta, datum in ura, ko dostopate do mesta, strani, ki jih obiščete na mestu, in internetni naslov spletnega mesta, neposredno s katerega ste prišli na naše mesto. 

Osebne podatke, ki nam jih  kupci posredujejo, skrbno varujemo ter z njimi ravnamo v skladu z GDPR in nacionalno zakonodajo s področja varstva osebnih podatkov. 

Podatke kupca uporabimo izključno za potrebe pošiljanja informacij, ki jih bo kupec zahteval in če bo podano njegovo ustrezno soglasje, za marketinške namene. Kupcu zagotavljamo, da osebnih podatkov ne bomo zlorabili, mu pošiljali nezaželene komercialne elektronske pošte ali kako drugače kršili njegove zasebnosti. V primeru odjave od naročenih storitev ali vsebin se izpolni poseben obrazec, ki je na voljo na spletnih straneh Thermane ali se odjava naroči na e-poštni naslov: op.pooblascenec@thermana.si.  

Odjava se lahko naroči tudi na e-poštni naslov: info@thermana.si.  

Osebni podatki se bodo shranjevali in uporabljali le toliko časa, dokler bo to potrebno za dosego namena, za katerega so bili pridobljeni. 

Podatkov ne bomo uporabili brez kupčevega privoljenja, jih kakorkoli posredovali ali dali v uporabo tretjim osebam ali institucijam, razen v primerih, ki jih določa zakon. 

Podatki ne bodo nikoli uporabljeni v namene, ki niso v skladu z zakonom, ali v namene, ki bi lahko kakorkoli škodovali kupcu. 

10. Odgovornost 

Lastnik uporabnikom ne jamči, da bo uporaba storitev spletne strani www.thermana.si popolnoma varna, neprekinjena, vedno na razpolago, niti, da bo opravičila njihova pričakovanja do spletnega portala. 

Prepovedan je vsak poskus namestitve zlonamerne programske opreme oziroma namestitev zlonamerne programske opreme (virusi, črvi, trojanski konji, idr.) in vsiljene pošte, ki bi lahko onemogočala delovanje spletne strani in škodovala drugim uporabnikom. Lastnik ne prevzame odgovornosti za prenos morebitne zlonamerne programske opreme in s tem povezane kakršne koli škode. Prav tako lastnik ne prevzame odgovornosti za škodo, ki bi izvirala iz morebitnih tehničnih težav, prekinitve delovanja storitve ali drugih motenj (izpad električne energije, mehanične okvare, odločitev državnih organov idr.). 

11. Spremembe splošnih pogojev 

Lastnik si pridržuje pravico do kakršnihkoli sprememb, delnih ali v celoti, kateregakoli dela splošnih pogojev brez posebne najave in brez omejitev. Spremembe veljajo od trenutka objave na spletnem mestu. 

Lastnik se zavezuje, da bodo veljavni pogoji vedno enostavno dostopni na spletnem naslovu www.thermana.si.  

Lastnik lahko kadarkoli neomejeno spremeni, ukine ali prekine katerokoli del storitve, kakor tudi dostopnost do katerekoli lastnosti storitve, aplikacije, baze podatkov ali posameznih vsebin. Prav tako lahko lastnik vzpostavi dodatne omejitve na določene lastnosti in dele storitev ali omeji posameznemu uporabniku ali registriranemu uporabniku dostop do delov ali do celotne storitve brez predhodnega obvestila. 

12. Reševanje pripomb in sporov 

Vaša vprašanja, pripombe in pritožbe, ki se nanašajo na storitve spletne strani www.thermana.si, oziroma spletne trgovine Thermana lahko kupec sporoči na e-poštni naslov: info@thermana.si ali na poštni naslov podjetja Thermana d.d., ki je naveden na začetku teh splošnih pogojev. 

Za spore, ki izhajajo iz uporabe storitev spletnega mesta oziroma teh splošnih pogojev, se uporablja izključno pravo Republike Slovenije, pri čemer je za vse spore in pravne postopke pristojno sodišče v Celju. 

13. Pooblaščenec za varstvo podatkov 

Vprašanja glede varstva podatkov se naslovijo na našega pooblaščenca za varstvo podatkov: 

 op.pooblascenec@thermana.si.  

Spoštovani gostje,

obveščamo vas, da s ponedeljkom 20. 5. 2024 pričenjamo z zamenjavo zapornic proti vhodu v objekt Zdravilišče Laško. Dela bodo potekala do predvidoma junija.

Zaradi gradbenih del bo skozi zapornico proti objektu Zdravilišče Laško ONEMOGOČEN UVOZ S STRANI GLAVNE CESTE. Dostop bo OMOGOČEN PRI HOTELU THERMANA PARK LAŠKO vzporedno z glavno cesto. Pot bo označena.

Dostop do parkirišča Zdraviliški park ostaja nemoten.

Hvala za razumevanje.

Ekipa Thermane

To se bo zaprlo 20 sekund