ZLATNA KARTICA
Zlatnu karticu i članstvo u Thermana Clubu može dobiti svaka osoba starija od 15 godina koja ispravno ispuni pristupnicu te uplati godišnju članarinu u iznosu od 40 eura. Članarina se uplaćuje prije korištenja pogodnosti i vrijedi jednu godinu od dana uplate članarine, a pogodnosti počinju važiti odmah.
Posebne pogodnosti za vlasnike Zlatne kartice:
- 10 % popusta na važeće cijene kupališnih usluga (popust važi na dan korištenja usluga),
- 5 % popusta na wellness pakete i pakete zdravlja,
- 10 % popusta na važeće cijene wellness in zdravstvenih usluga,
- 10 % popusta na kupnju poklon-bonova,
- 5 % popusta na ugostiteljske usluge (važi za jednokratnu kupnju za najmanje 100 €).
Pogodnosti Zlatne kartice mogu koristiti vlasnici kartice i članovi njihove najuže obitelji.
Ostale pogodnosti:
- svaka kupnja kupališnih, hotelskih ili wellness usluga iz redovnog cjenika donosi bonus bodove na Vašoj kartici,
- mogućnost korištenja posebnih pogodnosti za članove kluba,
- redovito primanje informacija o programima i uslugama Thermane Laško,
- mogućnost sudjelovanja u nagradnim igrama,
- godišnji skup svih vlasnika Zlatne kartice.

IZDAJA KARTICE:
Izdajatelj Zlate kartice Thermana cluba je Thermana, d. d., družba dobrega počutja, Zdraviliška cesta 6, 3270 Laško (v nadaljevanju: Thermana, d. d.). Zlato kartico lahko pridobijo fizične osebe nad 15. letom starosti, ki pravilno izpolnijo obrazec za izdajo kartice. Za Zlato kartico je treba vsako leto plačati članarino, ki se določi v začetku vsakega koledarskega leta. Izdaja kartice pravnim osebam ni mogoča. Kartico lahko uporablja le njen imetnik in ni prenosljiva.
Kartico je mogoče pridobiti z oddajo pisne vloge na naslednjih prodajnih mestih Thermane, d. d.: na recepcijah hotelov Thermana Park Laško in Zdravilišče Laško, na recepciji Termalnega Centra Thermana Parka Laško, na kopališki recepciji hotela Zdravilišče Laško in na recepciji Wellness Spa Centra Thermana Parka Laško ali z oddajo vloge preko interneta. Imetnik kartice z oddajo popolne pisne vloge za izdajo kartice v Thermani, d. d., oziroma z oddajo popolne vloge za izdajo kartice prek interneta in z uporabo kartice sprejema splošne pogoje poslovanja s kartico.
UPORABA:
Imetnik kartice ob vsakem nakupu v Thermani, d. d., v vrednosti vsaj enega evra s predložitvijo kartice na blagajni in po uspešno izvedenem plačilu pridobi določeno število točk, ki mu prinašajo ugodnosti (točke se zbirajo pri nakupu storitev iz rednih cenikov kopališča, wellnessa in namestitve). Zbiranje točk in koriščenje ugodnosti sta mogoči samo s predložitvijo kartice. Število pridobljenih točk je odvisno od vrednosti nakupa, in sicer za vsak dopolnjeni evro nakupa imetnik kartice prejme eno točko. Pridobljene točke se vpišejo v kartični sistem, ugodnosti pa se dodelijo ob koncu bonitetnega obdobja. Ugodnosti v obliki elektronskega bona je mogoče uveljaviti ob naslednjem nakupu do preteka bonitetnega obdobja. Ugodnosti, do katerih je imetnik kartice upravičen, so odvisne od števila točk, zbranih na kartici. Posamezne ugodnosti in število točk, potrebnih za njihovo pridobitev, so objavljeni v zloženki Thermana cluba in na spletni strani www.thermana.si.
Ob koncu vsakega bonitetnega obdobja imetniki kartice prejmejo stanje točk po določenih kriterijih in elektronski vrednostni bon (boniteta v določeni vrednosti, naložena na kartico), ki ga lahko dobitniki izkoristijo v naslednjem bonitetnem obdobju. Znesek nakupa z bonom mora biti večji od vrednosti bona. Vrednost bona se ne šteje v vsoto nakupov za naslednje obračunsko obdobje. Zbrane točke se prenašajo v naslednje bonitetno obdobje samo pri članih, ki niso zbrali dovolj točk, da bi bili upravičeni do nagrade. Prenos točk je mogoč samo enkrat. V primeru, da član tudi do konca drugega obračunskega obdobja ne zbere dovolj točk, da bi bil upravičen do nagrade v obliki bona, se število zbranih točk izniči. Pri vseh ostalih se število točk vrne na 0 takoj po izdaji darilnega bona. Skupno število zbranih točk se ob vsakem nakupu izpiše na dokazilu o nakupu. Imetnik ima možnost, da svoje stanje točk preveri tudi prek spletne strani www.thermana.si. Ugodnosti je mogoče uveljavljati pred izvedbo plačila s predložitvijo kartice in na njeni podlagi pridobljenih bonov. Zamenjava ugodnosti na kartici za gotovino ni mogoča. Bonitetna obdobja: od 1. 6. do 30. 11. in od 1. 12. do 31. 5. Ugodnosti, do katerih je upravičen imetnik kartice, je mogoče uveljavljati izključno v Thermani, d. d.
ČAS HRAMBE:
Članske podatke hranimo toliko časa, kolikor je nujno potrebno za dosego sodelovanja v klubu, zaradi katerega so bili obdelovani. Nato se izbrišejo. Če obstaja obveznost družbe in /ali davčna obveznost do ohranitve podatkov, se ti izbrišejo po 5 letih, razen v primeru, če predpisi določajo drugače. Tudi vaši podatki o zbranih točkah in bonusu bodo izbrisani.
RAVNANJE V PRIMERU IZGUBE KARTICE:
V primeru izgube ali poškodbe kartice je zamenjava mogoča ob predložitvi katerega koli osebnega dokumenta s sliko in izpolnjenega obrazca za izdajo nove kartice. Imetnik za izdajo nove kartice plača stroške za izdajo nove kartice.
Imetnik je upravičen do točk oziroma ugodnosti, pridobljenih na podlagi izgubljene ali poškodovane kartice.
ODPOVED:
Kartica se izda za nedoločen čas, imetnik pa jo lahko kadarkoli in brez navedbe razlogov pisno odpove. Imetnik mora kartico odpovedati s priporočeno poštno pošiljko, skupaj s pisno odpovedjo pa mora vrniti tudi kartico. Odpoved začne veljati, ko Thermana, d. d., prejme pisno odpoved in kartico. Thermana, d. d., lahko kartico kadarkoli in brez navedbe razlogov pisno odpove z navadno poštno pošiljko. V primeru, da kartico odpove Thermana, d. d., je imetnik kartice upravičen do vseh ugodnosti, ki jih je zbral do datuma pisne odpovedi.
NASLOV ZA PREJEMANJE POŠTE:
Imetnik kartice se zavezuje, da bo Thermano, d. d., sproti obveščal o morebitnih spremembah naslova, imena ali drugih podatkov, ki so pomembni pri uporabi kartice. Spremembe splošnih pogojev poslovanja: Thermana, d. d., si pridržuje pravico do spremembe pogojev poslovanja, pravil bonitetnega sistema in drugih ugodnosti brez izrecnega pisnega obveščanja imetnikov. Pogoji poslovanja so objavljeni na spletni strani www.thermana.si.
VARSTVO IN OBDELAVA OSEBNIH PODATKOV:
Osebne podatke, ki nam jih boste posredovali, bomo skrbno varovali, obdelovali ter ravnali z njimi v skladu z GDPR in nacionalno zakonodajo s področja varstva osebnih podatkov.
Pri vsaki uporabi kartice se na kartični sistem zapišejo podatki o nakupu imetnika kartice (izdelek oz. storitev, cena izdelka oz. storitve, višina nakupa). Z vnosom svojih osebnih podatkov na spletno stran in z izpolnitvijo polja na spletni strani, ki se nanaša na soglasje za uporabo osebnih podatkov (tj. z vnosom kljukice v to polje), oziroma z vnosom svojih osebnih podatkov na pisno prijavnico ter s podpisom izjave, ki se nanaša na soglasje za uporabo osebnih podatkov, imetnik kartice podaja svojo osebno privolitev in soglasje, da lahko upravljavec osebnih podatkov, tj. družba Thermana, d. d., družba dobrega počutja, Zdraviliška cesta 6, 3270 Laško, vse osebne podatke, ki se nanašajo nanj in so ali postanejo znani v okviru poslovanja s kartico, vzpostavi, zbira, vodi, uporablja, obdeluje in shranjuje za namen opravljanja marketinških storitev, promocijskih aktivnosti, vključno z neposrednim trženjem, ter izvedbe analize poslovanja s kartico in analize posameznikovih nakupovalnih navad. S tem imetnik kartice tudi soglaša in podaja osebno privolitev, da lahko upravljavec osebnih podatkov za potrebe neposrednega trženja uporablja vse osebne podatke, ki se nanašajo nanj in so ali so postali znani upravljavcu v okviru poslovanja s kartico, razen občutljivih osebnih podatkov. S tem imetnik kartice tudi soglaša in podaja svojo osebno privolitev in soglasje, da sme upravljavec osebnih podatkov (Thermana, d. d.) osebne podatke o imetniku in o izvedenih nakupih iz prvega odstavka tega poglavja posredovati drugim pogodbenim partnerjem družbe Thermana, d. d., s sedežem v Republiki Sloveniji, ki so ustrezno registrirani za obdelavo osebnih podatkov in s katerimi ima Thermana, d. d., sklenjene ustrezne pogodbe o obdelavi osebnih podatkov za namen posredovanja osebnih podatkov in podatkov o izvedenih nakupih Thermani, d. d., uporabnikom osebnih podatkov z namenom vodenja enotne baze imenikov kartic in njihovih osebnih podatkov ter izvedenih nakupov, z namenom opravljanja marketinških aktivnosti in z namenom izvedbe analize poslovanja s kartico oziroma posameznikovih nakupovalnih navad, ter tiskarnam s sedežem v Republiki Sloveniji z namenom tiskanja materialov, povezanih z izvajanjem marketinških aktivnosti upravljavca osebnih podatkov. Osebni podatki se bodo obdelovali na območju EU. Vsak imetnik kartice lahko s pisno vlogo, poslano na naslov upravljavca osebnih podatkov, ali po elektronski pošti na naslov: kadarkoli in brez obrazložitve zahteva, da upravljavec trajno ali začasno preneha uporabljati njegove osebne podatke in podatke o izvedenih nakupih. V tem primeru bo upravljavec v 15 dneh od prejema zahtevka preprečil uporabo osebnih podatkov in podatkov o nakupih v navedene namene ter o tem v nadaljnjih petih dneh obvestil imetnika kartice, ki je to zahteval.
VELJAVNO PRAVO:
Za presojo pravnih razmerij med Thermano, d. d., in imetnikom kartice se uporablja slovensko pravo.
POOBLAŠČENEC ZA VARSTVO PODATKOV
V primeru vprašanj, glede varstva podatkov naslovite vprašanja na našega pooblaščenca za varstvo podatkov: .
PLAVA KARTICA
Plava kartica Thermana club je besplatna, članstvo vrijedi za neodređeno vrijeme, uz mogućnost prekida u svakom trenutku.
Posebne pogodnosti za vlasnike Plave kartice:
- svaka kupnja kupališnih, hotelskih ili wellness usluga iz redovnog cjenika donosi bonus bodove na Vašoj kartici,
- mogućnost korištenja posebnih pogodnosti za članove kluba,
- redovito primanje informacija o programima i uslugama Thermane Laško,
- mogućnost sudjelovanja u nagradnim igrama,
- godišnji skup svih vlasnika Plave kartice.
Pogodbene ugodnosti:
- Modra kartica se izdaja tudi osebam, ki želijo koristiti pogodbeni popust društva, sindikata, kluba ali drugega podjetja, katerega člani so.

IZDAJA KARTICE:
Izdajatelj Modre kartice Thermana cluba je Thermana, d. d., družba dobrega počutja, Zdraviliška cesta 6, 3270 Laško (v nadaljevanju: Thermana, d. d.). Modro kartico lahko pridobijo fizične osebe nad 15. letom starosti in pravne osebe, ki pravilno izpolnijo obrazec za izdajo kartice. Kartico lahko uporablja le njen imetnik in ni prenosljiva. Kartico je mogoče pridobiti z oddajo pisne vloge na naslednjih prodajnih mestih Thermane, d. d.: na recepcijah hotelov Thermana Park Laško, Zdravilišče Laško, na recepciji Termalnega Centra Thermana Parka Laško, na kopališki recepciji hotela Zdravilišče Laško in na recepciji Wellness Spa Centra Thermana Parka Laško ali z oddajo vloge preko interneta. Imetnik kartice z oddajo popolne pisne vloge za izdajo kartice v Thermani, d. d., oziroma z oddajo popolne vloge za izdajo kartice prek interneta in z uporabo kartice sprejema splošne pogoje poslovanja s kartico.
UPORABA:
Imetnik kartice ob vsakem nakupu v Thermani, d. d., v vrednosti vsaj enega evra s predložitvijo kartice na blagajni in po uspešno izvedenem plačilu pridobi določeno število točk, ki mu prinašajo ugodnosti (točke se zbirajo pri nakupu storitev iz rednih cenikov kopališča, wellnessa in namestitve). Zbiranje točk in koriščenje ugodnosti sta mogoči samo s predložitvijo kartice. Število pridobljenih točk je odvisno od vrednosti nakupa, in sicer za vsak dopolnjeni evro nakupa imetnik kartice prejme eno točko. Pridobljene točke se vpišejo v kartični sistem, ugodnosti pa se dodelijo ob koncu bonitetnega obdobja. Ugodnosti v obliki elektronskega bona je mogoče uveljaviti ob naslednjem nakupu do preteka bonitetnega obdobja. Ugodnosti, do katerih je imetnik kartice upravičen, so odvisne od števila točk, zbranih na kartici. Posamezne ugodnosti in število točk, potrebnih za njihovo pridobitev, so objavljeni v zloženki Thermana cluba in na spletni strani www.thermana.si.
Ob koncu vsakega bonitetnega obdobja imetniki kartice prejmejo stanje točk po določenih kriterijih in elektronski vrednostni bon (boniteta v določeni vrednosti, naložena na kartico), ki ga lahko dobitniki izkoristijo v naslednjem bonitetnem obdobju. Znesek nakupa z bonom mora biti večji od vrednosti bona. Vrednost bona se ne šteje v vsoto nakupov za naslednje obračunsko obdobje. Zbrane točke se prenašajo v naslednje bonitetno obdobje samo pri članih, ki niso zbrali dovolj točk, da bi bili upravičeni do nagrade. Prenos točk je mogoč samo enkrat. V primeru, da član tudi do konca drugega obračunskega obdobja ne zbere dovolj točk, da bi bil upravičen do nagrade v obliki bona, se število zbranih točk izniči. Pri vseh ostalih se število točk vrne na 0 takoj po izdaji darilnega bona. Skupno število zbranih točk se ob vsakem nakupu izpiše na dokazilu o nakupu. Imetnik ima možnost, da svoje stanje točk preveri tudi prek spletne strani www.thermana.si. Ugodnosti je mogoče uveljavljati pred izvedbo plačila s predložitvijo kartice in na njeni podlagi pridobljenih bonov. Zamenjava ugodnosti na kartici za gotovino ni mogoča. Bonitetna obdobja: od 1. 6. do 30. 11. in od 1. 12. do 31. 5. Ugodnosti, do katerih je upravičen imetnik kartice, je mogoče uveljavljati izključno v Thermani, d. d.
ČAS HRAMBE:
Članske podatke hranimo toliko časa, kolikor je nujno potrebno za dosego sodelovanja v klubu, zaradi katerega so bili obdelovani. Nato se izbrišejo. Če obstaja obveznost družbe in /ali davčna obveznost do ohranitve podatkov, se ti izbrišejo po 5 letih, razen v primeru, če predpisi določajo drugače. Tudi vaši podatki o zbranih točkah in bonusu bodo izbrisani.
RAVNANJE V PRIMERU IZGUBE KARTICE:
V primeru izgube ali poškodbe kartice je zamenjava mogoča ob predložitvi katerega koli osebnega dokumenta s sliko in izpolnjenega obrazca za izdajo nove kartice. Imetnik za izdajo nove kartice plača stroške za izdajo nove kartice.
Imetnik je upravičen do točk oziroma ugodnosti, pridobljenih na podlagi izgubljene ali poškodovane kartice.
ODPOVED:
Kartica se izda za nedoločen čas, imetnik pa jo lahko kadarkoli in brez navedbe razlogov pisno odpove. Imetnik mora kartico odpovedati s priporočeno poštno pošiljko, skupaj s pisno odpovedjo pa mora vrniti tudi kartico. Odpoved začne veljati, ko Thermana, d. d., prejme pisno odpoved in kartico. Thermana, d. d., lahko kartico kadarkoli in brez navedbe razlogov pisno odpove z navadno poštno pošiljko. V primeru, da kartico odpove Thermana, d. d., je imetnik kartice upravičen do vseh ugodnosti, ki jih je zbral do datuma pisne odpovedi.
NASLOV ZA PREJEMANJE POŠTE:
Imetnik kartice se zavezuje, da bo Thermano, d. d., sproti obveščal o morebitnih spremembah naslova, imena ali drugih podatkov, ki so pomembni pri uporabi kartice.
Spremembe splošnih pogojev poslovanja:
Thermana, d. d., si pridržuje pravico do spremembe pogojev poslovanja, pravil bonitetnega sistema in drugih ugodnosti brez izrecnega pisnega obveščanja imetnikov. Pogoji poslovanja so objavljeni na spletni strani www.thermana.si.
VARSTVO IN OBDELAVA OSEBNIH PODATKOV:
Osebne podatke, ki nam jih boste posredovali, bomo skrbno varovali, obdelovali ter ravnali z njimi v skladu z GDPR in nacionalno zakonodajo s področja varstva osebnih podatkov.
Pri vsaki uporabi kartice se na kartični sistem zapišejo podatki o nakupu imetnika kartice (izdelek oz. storitev, cena izdelka oz. storitve, višina nakupa). Z vnosom svojih osebnih podatkov na spletno stran in z izpolnitvijo polja na spletni strani, ki se nanaša na soglasje za uporabo osebnih podatkov (tj. z vnosom kljukice v to polje), oziroma z vnosom svojih osebnih podatkov na pisno prijavnico ter s podpisom izjave, ki se nanaša na soglasje za uporabo osebnih podatkov, imetnik kartice podaja svojo osebno privolitev in soglasje, da lahko upravljavec osebnih podatkov, tj. družba Thermana, d. d., družba dobrega počutja, Zdraviliška cesta 6, 3270 Laško, vse osebne podatke, ki se nanašajo nanj in so ali postanejo znani v okviru poslovanja s kartico, vzpostavi, zbira, vodi, uporablja, obdeluje in shranjuje za namen opravljanja marketinških storitev, promocijskih aktivnosti, vključno z neposrednim trženjem, ter izvedbe analize poslovanja s kartico in analize posameznikovih nakupovalnih navad. S tem imetnik kartice tudi soglaša in podaja osebno privolitev, da lahko upravljavec osebnih podatkov za potrebe neposrednega trženja uporablja vse osebne podatke, ki se nanašajo nanj in so ali so postali znani upravljavcu v okviru poslovanja s kartico, razen občutljivih osebnih podatkov. S tem imetnik kartice tudi soglaša in podaja svojo osebno privolitev in soglasje, da sme upravljavec osebnih podatkov (Thermana, d. d.) osebne podatke o imetniku in o izvedenih nakupih iz prvega odstavka tega poglavja posredovati drugim pogodbenim partnerjem družbe Thermana, d. d., s sedežem v Republiki Sloveniji, ki so ustrezno registrirani za obdelavo osebnih podatkov in s katerimi ima Thermana, d. d., sklenjene ustrezne pogodbe o obdelavi osebnih podatkov za namen posredovanja osebnih podatkov in podatkov o izvedenih nakupih Thermani, d. d., uporabnikom osebnih podatkov z namenom vodenja enotne baze imenikov kartic in njihovih osebnih podatkov ter izvedenih nakupov, z namenom opravljanja marketinških aktivnosti in z namenom izvedbe analize poslovanja s kartico oziroma posameznikovih nakupovalnih navad, ter tiskarnam s sedežem v Republiki Sloveniji z namenom tiskanja materialov, povezanih z izvajanjem marketinških aktivnosti upravljavca osebnih podatkov. Osebni podatki se bodo obdelovali na območju EU. Vsak imetnik kartice lahko s pisno vlogo, poslano na naslov upravljavca osebnih podatkov, ali po elektronski pošti na naslov: kadarkoli in brez obrazložitve zahteva, da upravljavec trajno ali začasno preneha uporabljati njegove osebne podatke in podatke o izvedenih nakupih. V tem primeru bo upravljavec v 15 dneh od prejema zahtevka preprečil uporabo osebnih podatkov in podatkov o nakupih v navedene namene ter o tem v nadaljnjih petih dneh obvestil imetnika kartice, ki je to zahteval.
VELJAVNO PRAVO:
Za presojo pravnih razmerij med Thermano, d. d., in imetnikom kartice se uporablja slovensko pravo.
POOBLAŠČENEC ZA VARSTVO PODATKOV
V primeru vprašanj, glede varstva podatkov naslovite vprašanja na našega pooblaščenca za varstvo podatkov: .
SPREMLJAJTE BONITETE
OBAVIJEST
Poštovani članovi Thermana Cluba, do daljnjeg status svojih bodova možete provjeriti na recepcijama u Thermani ili u odjelu marketinga (), gdje ćemo vas rado obavijestiti o statusu vašeg bodova. Kada ponovno uvedemo portal na kojem ćete moći pratiti stanje bodova, obavijestit ćemo vas e-mailom. Hvala na razumijevanju.
V Thermani Laško smo z željo, da nagradimo vaše zaupanje in zvestobo, oblikovali klubski koncept. V sklopu Thermana cluba vas s privlačnimi popusti že ob prvem obisku spodbudimo, da pogosteje naredite nekaj zase. V okviru cluba lahko izbirate med Zlato in Modro kartico, otrokom do 15. leta pa je namenjen Vodomček club.
Tko može postati član?
Član može postati svatko tko poštuje kulturu zdravog načina življenja i održavanja psihofizičkih sposobnosti te redovito koristi široku paletu usluga tvrtke Thermana d. d. i Thermana Cluba. Zlatnu i Plavu karticu može dobiti svaka osoba starija od 15 godina. Vodomčkov klub namijenjen je djeci do 15 godina.
Birati možete između:
- Zlatne kartice Thermana Cluba,
- Plave kartice Thermana Cluba,
- Vodomček kartice.
Gdje možete dobiti klupsku karticu?
Klupske kartice možete dobiti na sljedećim prodajnim mjestima u Thermani Laško:
- na hotelskim recepcijama hotela Thermana Park Laško i Zdravilišče Laško,
- na recepciji Wellness Spa Centra,
- na recepciji Termalnog centra,
- na recepciji Centra zdravlja i ljepote Zdravilišča Laško,
- na recepciji fizioterapije u Zdravilišču Laško.