080 81 19 | | E-obveščanje

Vitalnica

Thermanin izziv "40 dni dobrega počutja"

Kdaj si nazadnje kakšno stvar naredil/-la prvič?
 
Ste si zgoraj zastavljeno vprašanje že kdaj postavili? Ker smo prepričani v to, da je treba našim dnem vdahniti čimveč življenja, ga napolniti z dobrimi vibracijami ter pozitivo, ker šteje le življenje, v katerem se dobro počutimo, vas spodbujamo, da 40 dni namenite tudi temu, da svoje življenje izboljšate. V mislih imamo drobne spremembe, ki spodbujajo boljše počutje in širijo obzorja, kako bolje poskrbeti zase. Dnevne izzive in nasvete je v 40-dnevni "misiji" z nami delila Danica Pinter, osebne trenerka v Thermani, družbi dobrega počutja.
 
Na Instagramu profilu Thermana Laško ste lahko 40 dni spremljali dnevne namige in opravljali dnevne naloge.

Vabimo vas, da z nami delite svoje izkušnje in pri tem uporabite oznaki #40dnidobregapocutja in @thermanalasko


Dodatna gradiva:

V nadaljevanju povzemamo komunikacijo na Instagram profilu Thermane...

NAPOVEDNIK


1. TEDEN

Dan 1:
☑️ Kaj je deska ali plank, zakaj je ta vaja res odlična ter kako se izvaja...

Dan 2:⁣
☑️ V položaju DESKA vztrajamo 20 sekund. ⁣
☑️ Danes ozavestimo, kakšen je naš »stresni barometer« in se umirimo: dihamo zavestno, naredimo globok vdih (6 sekund), zadržimo dih (3 sekunde), počasen izdih (6 sekund). Zakaj? Globoko, enakomerno dihanje poskrbi za odpravo stresnih hormonov, sprosti celoten organizem in pomiri bitje srca.

Dan 3: ⁣
☑️ DESKA – danes v njej zdržimo 30 sekund. ⁣
☑️ Nasvet dneva: Popijte vsaj 8 kozarcev mlačne vode dnevno*. Ne zanašajte se na občutek žeje – ta se namreč pojavi, ko smo že dehidrirani! Dan obvezno začnite in zaključite s kozarcem tople vode. Ste vedeli: Jutranji kozarec vode lahko prispeva k zmanjšanju nevarnosti možganske kapi. *V vročih dneh ali ob povečani telesni aktivnosti je potreben večji vnos vode v telo.

Dan 4:⁣
☑️ V DESKI smo danes 40 sekund! ⁣
☑️ Nasvet: povečajmo vnos svežega sadja in zelenjave v naše telo. Poskušajmo se držati načela 5 na dan. Zelo pomembno: pri obrokih se posvetimo zgolj in samo hrani. Nobenih telefonov, nobenega pregledovanja elektronske pošte, nobene tablice ali televizije. Držite fokus na hrani! 

Dan 5:⁣
☑️ DESKA - držimo jo 50 sekund! ⁣
☑️ Danes ozavestimo in oprostimo sebi ter drugim prehitro jezo ali pregrobe besede, danes zavestno in v vseh situacijah izberemo prijaznost in mir. 

Dan 6: ⁣
☑️ DESKA - držimo 1 minuto! ČESTITKE! Položaj lahko tudi zamenjamo, npr. odlepimo kolena od tal. ⁣
☑️ Nasvet dneva: Objem. Objemi zdravijo, zato jih najljubšim osebam podelite čim več. 

Dan 7:⁣
☑️Danes deska počiva. ⁣
☑️Telesu dovolimo, da se regenerira, morda si privoščimo savnanje, ki pospeši razstrupljanje in okrepi imunski sistem. Ali prisluhnemo ptičkom. Danes je gregorjevo – slovenski praznik ljubezni.
 

2. TEDEN

Dan 8:⁣
☑️Danes »desko« držimo na boku, vztrajamo 1 minuto in 10 sekund. Komolec pod ramo, ramo daleč stran od ušesa, desni bok v stiku s podlogo, spodnja noga rahlo pokrčena, zgornja noga iztegnjena v isti liniji s kolkom. Video na IGTV.⁣
☑️Danes ozavestimo svojo držo. Ozavestimo položaj telesa ko hodimo, sedimo v pisarni, ko vozimo avto, dvigujemo težje stvari... Poravnamo se: na glavo si poveznemo »krono«, med lopatici damo »svinčnik«, mišice medeničnega dna »povlečemo v tretje nadstropje«, stopala poravnamo s kolki.

Dan 9:⁣
☑️Desko držimo 1 minuto in 20 sekund. ⁣
☑️Nasvet dneva: Zavrtite si svojo najljubšo pesem. Zapojte zraven, zaplešite v ritmu glasbe! Glasba spodbuja tvorbo hormona sreče - dopamina, zaradi katerega smo živahnejši in dobre volje.⁣

Dan 10:⁣
☑️Deska: 1 minuta in 30 sekund! ⁣
☑️Nasvet: Naredimo si ayurvedski napitek za čiščenje jeter, ki so poleg ledvic naš največji čistilec strupov. V pol litra vode dajte po eno pest listov bazilike, koriandra, peteršilja, ingverja in česna. Pustite stati čez noč. Zjutraj precedite in popijte kozarec zjutraj in kozarec zvečer. Ta napitek si privoščimo enkrat tedensko.⁣

Dan 11:⁣
☑️Deska - držimo jo 1 minuto in 40 sekund! ⁣
☑️Nasvet dneva: Smeh. S smehom porabljamo kalorije, treniramo mišice, zviša se nam prag bolečine … Smeh je za dušo to, kar je za telo milo. Nasmeh, prosim.

Dan 12:⁣
☑️Deska: 1 minuta in 50 sekund! Položaj lahko tudi zamenjamo, npr. odlepimo bok od tal. ⁣
☑️Nasvet dneva: Vključite v prehrano več omega 3 maščob, ki pomembno vplivajo na delovanje možganov. Poleg rib se veliko omega 3 maščobnih kislin nahaja npr. v chia semenih, ki jih lahko vključimo v smutije, pudinge, solate …⁣

Dan 13:⁣
☑️DESKA - držimo 2 minuti! ČESTITKE! Položaj lahko tudi zamenjamo, npr. odlepimo koleno od tal. ⁣
☑️Nasvet dneva: zmasirajmo si stopala. Refleksne točke na stopalu odražajo posamezne notranje organe. Z masažo stopal spodbujamo pretok energije po telesu in izboljšamo svoje počutje. P.S: Masaža je učinkovitejša, če jo namesto tebe izvaja kdo drug. 

Dan 14:⁣
☑️Danes deska počiva. Telesu dovolimo, da se regenerira. Plavanje je odlična metoda za dobro počutje. Pospeši razstrupljanje in okrepi imunski sistem. ⁣
 

3. TEDEN

Dan 15:
☑️V položaju DESKA V OPORI NA DLANEH vztrajamo 2 min 10 sekund. Dlani pod ramo, rami daleč stran od ušesa, stopala/koleni v stiku s podlogo, skrijemo trtico, težo enakomerno porazdelimo, sproščeno vdihnemo skozi nos, izdihnemo skozi usta. ⁣
☑️Namig dneva: »Pojej živo žabo!« Tako rečemo, kadar se zadeve, ki bi se ji drugače ves dan izogibali, lotimo TAKOJ. In kaj je tvoja "žaba"?

Dan 16:
☑️DESKA – danes v njej zdržimo 2 min 20 sekund. ⁣
☑️Nasvet dneva: Dopolnite svojo prehrano z sončničnimi in lanenimi semeni, ki so bogat vir fitoestrogenov. Pomagajo uravnavati hormon estrogen v organizmu, zlasti v času menopavze. ⁣

Dan 17:
☑️V DESKI smo danes 2 min 30 sekund! ⁣
☑️Nasvet dneva: Spanec je zelo pomemben! Rastni hormon, ki se začne tvoriti približno 90 minut po tem, ko zaspimo, je hormon, ki nas obnavlja, pomlajuje in prispeva k zmanjšanju teže .. Vprašanje dneva: Spite dovolj?⁣

Dan 18:
☑️DESKA - držimo jo 2 min 40 sekund!⁣
☑️ Danes ozavestimo naša zapestja in stopala. Zaokrožite s stopali izmenično 10x v desno in v levo smer, prav tako zaokrožite z zapestji. Potem hitro stiskajte pesti in razpršite prste. Poskusite tudi s prsti na nogah. Držite fokus! ⁣

Dan 19:
☑️DESKA - držimo 2 min 50 sekund! Položaj lahko tudi zamenjamo, npr. z bočnim položajem. ⁣
☑️Nasvet dneva: Privoščite si jabolko na dan. S tem ohranite zdravo srce, uravnavate holesterol, preprečujete karies … ⁣

Dan 20:
☑️DESKA - držimo 3 minute! Čestitke! Položaj lahko tudi zamenjamo, npr. iztegnemo obe nogi. Menjamo strani D/L, bočni položaj. ⁣
☑️Nasvet dneva: zmasirajmo si dlani z refleksno masažo. Na ta način zmanjšamo napetost, spodbudimo cirkulacijo, z njo lahko tudi zmanjšamo bolečino.⁣

Dan 21:
☑️Danes deska počiva. ⁣
☑️Telesu dovolimo, da se regenerira, morda si privoščimo ZVOČNO KOPEL, ki nas popolnoma sprosti in napolni z novo, svežo energijo. Hkrati je dokazano, da zvok gonga in tibetanskih skled pozitivno vpliva na krvno sliko.
 

4. TEDEN

Dan 22: 
☑️V KOMBINACIJI POLOŽAJEV DESKE vztrajamo 3 min 10 sekund. Dlani/komolce pod ramo, rami daleč stran od ušesa, stopala/koleni v stiku s podlogo, skrijemo trtico, težo enakomerno porazdelimo, sproščeno dihamo vdih skozi nos, izdih skozi usta. Menjamo položaj po 1 minuti.
☑️Nasvet dneva: Težko izgovorite besedo NE? Naj bo danes vaš NE drugim v bistvu vaš DA sebi. Iskrenost – tako do sebe kot do drugih, je vselej najboljša izbira.⁣

Dan 23:
☑️DESKA –njej zdržimo 3 min 20 sekund. ⁣
☑️Nasvet dneva: Dopolnite svojo prehrano z ajdo. Je avtohtona žitarica in bogat vir bioflavonoidov, ki delujejo predvsem protivnetno in protibolečinsko, ne vsebuje glutena in je bogata z antioksidanti. Začnite dan z odličnim ajdovim »smoothijem«!⁣

Dan 24:
☑️V DESKI smo danes 3 min 30 sekund! ⁣
☑️Nasvet: Danes vi pokličite prijatelja, ki ga že dolgo niste slišali ali videli. Človek je socialno bitje in druženje s pravimi ljudmi nam dviga energijo. Morda skupaj naredita desko.

Dan 25: 
☑️DESKA - držimo jo 3 min 40 sekund! ⁣
☑️Danes razvajamo naše čutilo za vonj. Prižgemo dišečo svečo ali kadilo. Aroma terapija pomaga pri sproščanju, lahko tudi krepi naš imunski sistem.⁣
Držite fokus! 

Dan 26:
☑️DESKA - držimo 3 min 50 sekund! Položaje menjamo poljubno. ⁣
☑️Nasvet dneva: Spomladanski utrujenosti kljubujte z veliko gibanja na svežem zraku, saj svetloba zavre tvorbo melatonina, ki povzroča zaspanost. Priporočamo sprehod, kolesarjenje, morda jogo na prostem. V prehrano vključite čim več presne zelenjave, na primer regrat. Ta bo telo očistil strupov, ki so se nabrali čez zimo.

Dan 27:
☑️DESKA - držimo 4 minute! ČESTITKE!. ⁣
☑️Nasvet dneva: Pripravite si skodelico čaja, ki vas lahko pomiri, sprosti ali poživi, ko potrebujete jasne misli. Ker vsebuje antioksidante, strokovnjaki pravijo, da na naše telo učinkuje ugodneje kot voda. Izberite čaj, ki vam lahko pomaga pri vaši zdravstveni težavi. Zeleni čaj na primer pomaga pri preprečevanju osteoporoze.

Dan 28:⁣
☑️Danes deska počiva. ⁣
☑️Telesu dovolimo, da se regenerira, morda si privoščimo masažo, ki je najstarejša in najpreprostejša oblika zdravljenja, saj so prvi zapisi o masaži nastali že okrog 2700 let pr.n.št. ⁣


5. TEDEN


Dan 29:⁣
☑️V kombinaciji položajev vztrajamo 4 min 10 sekund. ☑️Nasvet dneva: Proti pomladanski utrujenosti se velja boriti tudi z uživanjem mladih kopriv, ki poživijo in razstrupijo naše telo. Morda si iz njih pripravite smuti. Lahko verjamete, da je v njih tudi ogromno železa in B-kompleksa ter kar za polovico več kalcija kot v mleku? ⁣

Dan 30:⁣
⁣☑️DESKA – 4 min 20 sekund. ⁣
☑️Nasvet dneva: Ste za »gozdno kopel«? Vzemite si čas za redne sprehode po gozdu, s čimer boste okrepili imunski sistem in znižali raven stresa. Drevesa izločajo posebno snov fitoncid, ki na nas deluje blagodejno.⁣ 

Dan 31:⁣
☑️V DESKI smo danes 4 min 30 sekund! ⁣
☑️Nasvet: Sedenje je bolezen sodobnega časa. Ker je naše telo narejeno za gibanje, dolgotrajno sedenje začne prej ali slej puščati posledice na našem počutju. Kjer le lahko, zavestno izberite korak namesto udobnih bližnjic, kot so dvigala, avtomobil … med sedenjem pa naredite kakšno preprosto vajo.
danica-fitnes 940.jpg
thermanain-izziv-40-s1.png
thermanain-izziv-40-s2.png

Arhiv vitalnic





06.08.2019 Poletni čas lahko poleg počitniške brezskrbnosti s sabo prinaša tudi obremenitve, ki jih povzroča vročina. Preverite, kako izgleda "hlajenje po ayurvedsko".