+386 3 423 2100 | | E-novosti

Thermana Club

ZLATNA KARTICA

Zlatnu karticu i članstvo u Thermana Clubu može dobiti svaka osoba starija od 15 godina koja ispravno ispuni pristupnicu i uplati godišnju članarinu u iznosu od 40 evra. Članarina se uplaćuje pre korišćenja pogodnosti i važi jednu godinu od dana uplate članarine, a pogodnosti počinju da važe odmah.

Posebne pogodnosti za vlasnike Zlatne kartice:

  • 20% popusta na važeće cene usluga bazena (popust važi na dan korišćenja usluga),
  • 15% popusta na redovne, sezonske i određene akcijske cene pansiona i akcijskih programa,
  • 10% popusta na važeće cene wellness i zdravstvenih usluga,
  • 10% popusta na kupovinu poklon bonova,
  • 5% popusta na ugostiteljske usluge (važi za jednokratnu kupovinu za najmanje 100 EUR).

Pogodnosti Zlatne kartice mogu koristiti vlasnici kartice i članovi njihove najuže porodice.

Ostale pogodnosti:

  • svaka kupovina bazenskih, hotelskih ili wellness usluga iz redovnog cenovnika donosi bonus bodove na Vašoj kartici,
  • nagrađujemo Vas za svakog prijatelja koji dođe u Thermanu na Vašu preporuku,
  • mogućnost korišćenja posebnih pogodnosti za članove kluba,
  • redovno primanje informacija o programima i uslugama Thermane Laško,
  • mogućnost učestvovanja u nagradnim igrama,
  • besplatno parkiranje u garaži do 12 sati (prilikom kupovine usluga u iznosu višem od 10 evra),
  • godišnji skup svih vlasnika Zlatne kartice.

IZDAJA KARTICE:
Izdajatelj Zlate kartice Thermana cluba je Thermana, d. d., družba dobrega počutja, Zdraviliška cesta 6, 3270 Laško (v nadaljevanju: Thermana, d. d.). Zlato kartico lahko pridobijo fizične osebe nad 15. letom starosti, ki pravilno izpolnijo obrazec za izdajo kartice. Za Zlato kartico je treba vsako leto plačati članarino, ki se določi v začetku vsakega koledarskega leta. Izdaja kartice pravnim osebam ni mogoča. Kartico lahko uporablja le njen imetnik in ni prenosljiva.

Kartico je mogoče pridobiti z oddajo pisne vloge na naslednjih prodajnih mestih Thermane, d. d.: na recepcijah hotelov Thermana Park Laško in Zdravilišče Laško, na recepciji Termalnega Centra Thermana Parka Laško, na kopališki recepciji hotela Zdravilišče Laško in na recepciji Wellness Spa Centra Thermana Parka Laško ali z oddajo vloge preko interneta. Imetnik kartice z oddajo popolne pisne vloge za izdajo kartice v Thermani, d. d., oziroma z oddajo popolne vloge za izdajo kartice prek interneta in z uporabo kartice sprejema splošne pogoje poslovanja s kartico.

UPORABA:
Imetnik kartice ob vsakem nakupu v Thermani, d. d., v vrednosti vsaj enega evra s predložitvijo kartice na blagajni in po uspešno izvedenem plačilu pridobi določeno število točk, ki mu prinašajo ugodnosti (točke se zbirajo pri nakupu storitev iz rednih cenikov kopališča, wellnessa in namestitve). Zbiranje točk in koriščenje ugodnosti sta mogoči samo s predložitvijo kartice. Število pridobljenih točk je odvisno od vrednosti nakupa, in sicer za vsak dopolnjeni evro nakupa imetnik kartice prejme eno točko. Pridobljene točke se vpišejo v kartični sistem, ugodnosti pa se dodelijo ob koncu bonitetnega obdobja. Ugodnosti v obliki elektronskega bona je mogoče uveljaviti ob naslednjem nakupu do preteka bonitetnega obdobja. Ugodnosti, do katerih je imetnik kartice upravičen, so odvisne od števila točk, zbranih na kartici. Posamezne ugodnosti in število točk, potrebnih za njihovo pridobitev, so objavljeni v zloženki Thermana cluba in na spletni strani www.thermana.si.

Ob koncu vsakega bonitetnega obdobja imetniki kartice prejmejo stanje točk po določenih kriterijih in elektronski vrednostni bon (boniteta v določeni vrednosti, naložena na kartico), ki ga lahko dobitniki izkoristijo v naslednjem bonitetnem obdobju. Znesek nakupa z bonom mora biti večji od vrednosti bona. Vrednost bona se ne šteje v vsoto nakupov za naslednje obračunsko obdobje. Zbrane točke se prenašajo v naslednje bonitetno obdobje samo pri članih, ki niso zbrali dovolj točk, da bi bili upravičeni do nagrade. Prenos točk je mogoč samo enkrat. V primeru, da član tudi do konca drugega obračunskega obdobja ne zbere dovolj točk, da bi bil upravičen do nagrade v obliki bona, se število zbranih točk izniči. Pri vseh ostalih se število točk vrne na 0 takoj po izdaji darilnega bona. Skupno število zbranih točk se ob vsakem nakupu izpiše na dokazilu o nakupu. Imetnik ima možnost, da svoje stanje točk preveri tudi prek spletne strani www.thermana.si. Ugodnosti je mogoče uveljavljati pred izvedbo plačila s predložitvijo kartice in na njeni podlagi pridobljenih bonov. Zamenjava ugodnosti na kartici za gotovino ni mogoča. Bonitetna obdobja: od 1. 6. do 30. 11. in od 1. 12. do 31. 5. Ugodnosti, do katerih je upravičen imetnik kartice, je mogoče uveljavljati izključno v Thermani, d. d.

ČAS HRAMBE:
Članske podatke hranimo toliko časa, kolikor je nujno potrebno za dosego sodelovanja v klubu, zaradi katerega so bili obdelovani. Nato se izbrišejo. Če obstaja obveznost družbe in /ali davčna obveznost do ohranitve podatkov, se ti izbrišejo po 5 letih, razen v primeru, če predpisi določajo drugače. Tudi vaši podatki o zbranih točkah in bonusu bodo izbrisani.

RAVNANJE V PRIMERU IZGUBE KARTICE:
V primeru izgube ali poškodbe kartice je zamenjava mogoča ob predložitvi katerega koli osebnega dokumenta s sliko in izpolnjenega obrazca za izdajo nove kartice. Imetnik za izdajo nove kartice plača stroške za izdajo nove kartice.

Imetnik je upravičen do točk oziroma ugodnosti, pridobljenih na podlagi izgubljene ali poškodovane kartice.

ODPOVED:
Kartica se izda za nedoločen čas, imetnik pa jo lahko kadarkoli in brez navedbe razlogov pisno odpove. Imetnik mora kartico odpovedati s priporočeno poštno pošiljko, skupaj s pisno odpovedjo pa mora vrniti tudi kartico. Odpoved začne veljati, ko Thermana, d. d., prejme pisno odpoved in kartico. Thermana, d. d., lahko kartico kadarkoli in brez navedbe razlogov pisno odpove z navadno poštno pošiljko. V primeru, da kartico odpove Thermana, d. d., je imetnik kartice upravičen do vseh ugodnosti, ki jih je zbral do datuma pisne odpovedi.

NASLOV ZA PREJEMANJE POŠTE:
Imetnik kartice se zavezuje, da bo Thermano, d. d., sproti obveščal o morebitnih spremembah naslova, imena ali drugih podatkov, ki so pomembni pri uporabi kartice. Spremembe splošnih pogojev poslovanja: Thermana, d. d., si pridržuje pravico do spremembe pogojev poslovanja, pravil bonitetnega sistema in drugih ugodnosti brez izrecnega pisnega obveščanja imetnikov. Pogoji poslovanja so objavljeni na spletni strani www.thermana.si.

VARSTVO IN OBDELAVA OSEBNIH PODATKOV:
Osebne podatke, ki nam jih boste posredovali, bomo skrbno varovali, obdelovali ter ravnali z njimi v skladu z GDPR in nacionalno zakonodajo s področja varstva osebnih podatkov.

Pri vsaki uporabi kartice se na kartični sistem zapišejo podatki o nakupu imetnika kartice (izdelek oz. storitev, cena izdelka oz. storitve, višina nakupa). Z vnosom svojih osebnih podatkov na spletno stran in z izpolnitvijo polja na spletni strani, ki se nanaša na soglasje za uporabo osebnih podatkov (tj. z vnosom kljukice v to polje), oziroma z vnosom svojih osebnih podatkov na pisno prijavnico ter s podpisom izjave, ki se nanaša na soglasje za uporabo osebnih podatkov, imetnik kartice podaja svojo osebno privolitev in soglasje, da lahko upravljavec osebnih podatkov, tj. družba Thermana, d. d., družba dobrega počutja, Zdraviliška cesta 6, 3270 Laško, vse osebne podatke, ki se nanašajo nanj in so ali postanejo znani v okviru poslovanja s kartico, vzpostavi, zbira, vodi, uporablja, obdeluje in shranjuje za namen opravljanja marketinških storitev, promocijskih aktivnosti, vključno z neposrednim trženjem, ter izvedbe analize poslovanja s kartico in analize posameznikovih nakupovalnih navad. S tem imetnik kartice tudi soglaša in podaja osebno privolitev, da lahko upravljavec osebnih podatkov za potrebe neposrednega trženja uporablja vse osebne podatke, ki se nanašajo nanj in so ali so postali znani upravljavcu v okviru poslovanja s kartico, razen občutljivih osebnih podatkov. S tem imetnik kartice tudi soglaša in podaja svojo osebno privolitev in soglasje, da sme upravljavec osebnih podatkov (Thermana, d. d.) osebne podatke o imetniku in o izvedenih nakupih iz prvega odstavka tega poglavja posredovati drugim pogodbenim partnerjem družbe Thermana, d. d., s sedežem v Republiki Sloveniji, ki so ustrezno registrirani za obdelavo osebnih podatkov in s katerimi ima Thermana, d. d., sklenjene ustrezne pogodbe o obdelavi osebnih podatkov za namen posredovanja osebnih podatkov in podatkov o izvedenih nakupih Thermani, d. d., uporabnikom osebnih podatkov z namenom vodenja enotne baze imenikov kartic in njihovih osebnih podatkov ter izvedenih nakupov, z namenom opravljanja marketinških aktivnosti in z namenom izvedbe analize poslovanja s kartico oziroma posameznikovih nakupovalnih navad, ter tiskarnam s sedežem v Republiki Sloveniji z namenom tiskanja materialov, povezanih z izvajanjem marketinških aktivnosti upravljavca osebnih podatkov. Osebni podatki se bodo obdelovali na območju EU. Vsak imetnik kartice lahko s pisno vlogo, poslano na naslov upravljavca osebnih podatkov, ali po elektronski pošti na naslov: kadarkoli in brez obrazložitve zahteva, da upravljavec trajno ali začasno preneha uporabljati njegove osebne podatke in podatke o izvedenih nakupih. V tem primeru bo upravljavec v 15 dneh od prejema zahtevka preprečil uporabo osebnih podatkov in podatkov o nakupih v navedene namene ter o tem v nadaljnjih petih dneh obvestil imetnika kartice, ki je to zahteval.

VELJAVNO PRAVO:
Za presojo pravnih razmerij med Thermano, d. d., in imetnikom kartice se uporablja slovensko pravo.

POOBLAŠČENEC ZA VARSTVO PODATKOV
V primeru vprašanj, glede varstva podatkov naslovite vprašanja na našega pooblaščenca za varstvo podatkov: .

PLAVA KARTICA

Posebne pogodnosti za vlasnike Plave kartice:

  • svaka kupovina bazenskih, hotelskih ili wellness usluga iz redovnog cenovnika donosi bonus bodove na Vašoj kartici,
  • nagrađujemo Vas za svakog prijatelja koji dođe u Thermanu na Vašu preporuku,
  • mogućnost korišćenja posebnih pogodnosti za članove kluba,
  • redovno primanje informacija o programima i uslugama Thermane Laško,
  • mogućnost učestvovanja u nagradnim igrama,
  • godišnji skup svih vlasnika Plave kartice.

PRAVILA:

U Thermani Laško želimo da nagradimo Vaše poverenje i odanost i stoga smo osmislili koncept kluba. U Thermana Clubu atraktivnim popustima već pri prvoj poseti podstičemo vas da često činite nešto za sebe. U okviru kluba možete birati između Zlatne i Plave kartice, a deci mlađoj od 15 godina namenjen je Vodomček klub.

Ko može da postane član?

Član može postati svako ko poštuje kulturu zdravog načina života i održavanja psihofizičkih sposobnosti i ko redovno koristi široku paletu usluga kompanije Thermana d. d. i Thermana Cluba. Zlatnu i Plavu karticu može dobiti svaka osoba starija od 15 godina. Vodomčkov klub namenjen je deci do 15 godina.

IZDAJA KARTICE:
Izdajatelj Modre kartice Thermana cluba je Thermana, d. d., družba dobrega počutja, Zdraviliška cesta 6, 3270 Laško (v nadaljevanju: Thermana, d. d.). Modro kartico lahko pridobijo fizične osebe nad 15. letom starosti in pravne osebe, ki pravilno izpolnijo obrazec za izdajo kartice. Kartico lahko uporablja le njen imetnik in ni prenosljiva. Kartico je mogoče pridobiti z oddajo pisne vloge na naslednjih prodajnih mestih Thermane, d. d.: na recepcijah hotelov Thermana Park Laško, Zdravilišče Laško, na recepciji Termalnega Centra Thermana Parka Laško, na kopališki recepciji hotela Zdravilišče Laško in na recepciji Wellness Spa Centra Thermana Parka Laško ali z oddajo vloge preko interneta. Imetnik kartice z oddajo popolne pisne vloge za izdajo kartice v Thermani, d. d., oziroma z oddajo popolne vloge za izdajo kartice prek interneta in z uporabo kartice sprejema splošne pogoje poslovanja s kartico.

UPORABA:
Imetnik kartice ob vsakem nakupu v Thermani, d. d., v vrednosti vsaj enega evra s predložitvijo kartice na blagajni in po uspešno izvedenem plačilu pridobi določeno število točk, ki mu prinašajo ugodnosti (točke se zbirajo pri nakupu storitev iz rednih cenikov kopališča, wellnessa in namestitve). Zbiranje točk in koriščenje ugodnosti sta mogoči samo s predložitvijo kartice. Število pridobljenih točk je odvisno od vrednosti nakupa, in sicer za vsak dopolnjeni evro nakupa imetnik kartice prejme eno točko. Pridobljene točke se vpišejo v kartični sistem, ugodnosti pa se dodelijo ob koncu bonitetnega obdobja. Ugodnosti v obliki elektronskega bona je mogoče uveljaviti ob naslednjem nakupu do preteka bonitetnega obdobja. Ugodnosti, do katerih je imetnik kartice upravičen, so odvisne od števila točk, zbranih na kartici. Posamezne ugodnosti in število točk, potrebnih za njihovo pridobitev, so objavljeni v zloženki Thermana cluba in na spletni strani www.thermana.si.

Ob koncu vsakega bonitetnega obdobja imetniki kartice prejmejo stanje točk po določenih kriterijih in elektronski vrednostni bon (boniteta v določeni vrednosti, naložena na kartico), ki ga lahko dobitniki izkoristijo v naslednjem bonitetnem obdobju. Znesek nakupa z bonom mora biti večji od vrednosti bona. Vrednost bona se ne šteje v vsoto nakupov za naslednje obračunsko obdobje. Zbrane točke se prenašajo v naslednje bonitetno obdobje samo pri članih, ki niso zbrali dovolj točk, da bi bili upravičeni do nagrade. Prenos točk je mogoč samo enkrat. V primeru, da član tudi do konca drugega obračunskega obdobja ne zbere dovolj točk, da bi bil upravičen do nagrade v obliki bona, se število zbranih točk izniči. Pri vseh ostalih se število točk vrne na 0 takoj po izdaji darilnega bona. Skupno število zbranih točk se ob vsakem nakupu izpiše na dokazilu o nakupu. Imetnik ima možnost, da svoje stanje točk preveri tudi prek spletne strani www.thermana.si. Ugodnosti je mogoče uveljavljati pred izvedbo plačila s predložitvijo kartice in na njeni podlagi pridobljenih bonov. Zamenjava ugodnosti na kartici za gotovino ni mogoča. Bonitetna obdobja: od 1. 6. do 30. 11. in od 1. 12. do 31. 5. Ugodnosti, do katerih je upravičen imetnik kartice, je mogoče uveljavljati izključno v Thermani, d. d.

ČAS HRAMBE:
Članske podatke hranimo toliko časa, kolikor je nujno potrebno za dosego sodelovanja v klubu, zaradi katerega so bili obdelovani. Nato se izbrišejo. Če obstaja obveznost družbe in /ali davčna obveznost do ohranitve podatkov, se ti izbrišejo po 5 letih, razen v primeru, če predpisi določajo drugače. Tudi vaši podatki o zbranih točkah in bonusu bodo izbrisani.

RAVNANJE V PRIMERU IZGUBE KARTICE:
V primeru izgube ali poškodbe kartice je zamenjava mogoča ob predložitvi katerega koli osebnega dokumenta s sliko in izpolnjenega obrazca za izdajo nove kartice. Imetnik za izdajo nove kartice plača stroške za izdajo nove kartice.

Imetnik je upravičen do točk oziroma ugodnosti, pridobljenih na podlagi izgubljene ali poškodovane kartice.

ODPOVED:
Kartica se izda za nedoločen čas, imetnik pa jo lahko kadarkoli in brez navedbe razlogov pisno odpove. Imetnik mora kartico odpovedati s priporočeno poštno pošiljko, skupaj s pisno odpovedjo pa mora vrniti tudi kartico. Odpoved začne veljati, ko Thermana, d. d., prejme pisno odpoved in kartico. Thermana, d. d., lahko kartico kadarkoli in brez navedbe razlogov pisno odpove z navadno poštno pošiljko. V primeru, da kartico odpove Thermana, d. d., je imetnik kartice upravičen do vseh ugodnosti, ki jih je zbral do datuma pisne odpovedi.

NASLOV ZA PREJEMANJE POŠTE:
Imetnik kartice se zavezuje, da bo Thermano, d. d., sproti obveščal o morebitnih spremembah naslova, imena ali drugih podatkov, ki so pomembni pri uporabi kartice.

Spremembe splošnih pogojev poslovanja:
Thermana, d. d., si pridržuje pravico do spremembe pogojev poslovanja, pravil bonitetnega sistema in drugih ugodnosti brez izrecnega pisnega obveščanja imetnikov. Pogoji poslovanja so objavljeni na spletni strani www.thermana.si.

VARSTVO IN OBDELAVA OSEBNIH PODATKOV:
Osebne podatke, ki nam jih boste posredovali, bomo skrbno varovali, obdelovali ter ravnali z njimi v skladu z GDPR in nacionalno zakonodajo s področja varstva osebnih podatkov.

Pri vsaki uporabi kartice se na kartični sistem zapišejo podatki o nakupu imetnika kartice (izdelek oz. storitev, cena izdelka oz. storitve, višina nakupa). Z vnosom svojih osebnih podatkov na spletno stran in z izpolnitvijo polja na spletni strani, ki se nanaša na soglasje za uporabo osebnih podatkov (tj. z vnosom kljukice v to polje), oziroma z vnosom svojih osebnih podatkov na pisno prijavnico ter s podpisom izjave, ki se nanaša na soglasje za uporabo osebnih podatkov, imetnik kartice podaja svojo osebno privolitev in soglasje, da lahko upravljavec osebnih podatkov, tj. družba Thermana, d. d., družba dobrega počutja, Zdraviliška cesta 6, 3270 Laško, vse osebne podatke, ki se nanašajo nanj in so ali postanejo znani v okviru poslovanja s kartico, vzpostavi, zbira, vodi, uporablja, obdeluje in shranjuje za namen opravljanja marketinških storitev, promocijskih aktivnosti, vključno z neposrednim trženjem, ter izvedbe analize poslovanja s kartico in analize posameznikovih nakupovalnih navad. S tem imetnik kartice tudi soglaša in podaja osebno privolitev, da lahko upravljavec osebnih podatkov za potrebe neposrednega trženja uporablja vse osebne podatke, ki se nanašajo nanj in so ali so postali znani upravljavcu v okviru poslovanja s kartico, razen občutljivih osebnih podatkov. S tem imetnik kartice tudi soglaša in podaja svojo osebno privolitev in soglasje, da sme upravljavec osebnih podatkov (Thermana, d. d.) osebne podatke o imetniku in o izvedenih nakupih iz prvega odstavka tega poglavja posredovati drugim pogodbenim partnerjem družbe Thermana, d. d., s sedežem v Republiki Sloveniji, ki so ustrezno registrirani za obdelavo osebnih podatkov in s katerimi ima Thermana, d. d., sklenjene ustrezne pogodbe o obdelavi osebnih podatkov za namen posredovanja osebnih podatkov in podatkov o izvedenih nakupih Thermani, d. d., uporabnikom osebnih podatkov z namenom vodenja enotne baze imenikov kartic in njihovih osebnih podatkov ter izvedenih nakupov, z namenom opravljanja marketinških aktivnosti in z namenom izvedbe analize poslovanja s kartico oziroma posameznikovih nakupovalnih navad, ter tiskarnam s sedežem v Republiki Sloveniji z namenom tiskanja materialov, povezanih z izvajanjem marketinških aktivnosti upravljavca osebnih podatkov. Osebni podatki se bodo obdelovali na območju EU. Vsak imetnik kartice lahko s pisno vlogo, poslano na naslov upravljavca osebnih podatkov, ali po elektronski pošti na naslov: kadarkoli in brez obrazložitve zahteva, da upravljavec trajno ali začasno preneha uporabljati njegove osebne podatke in podatke o izvedenih nakupih. V tem primeru bo upravljavec v 15 dneh od prejema zahtevka preprečil uporabo osebnih podatkov in podatkov o nakupih v navedene namene ter o tem v nadaljnjih petih dneh obvestil imetnika kartice, ki je to zahteval.

VELJAVNO PRAVO:
Za presojo pravnih razmerij med Thermano, d. d., in imetnikom kartice se uporablja slovensko pravo.

POOBLAŠČENEC ZA VARSTVO PODATKOV
V primeru vprašanj, glede varstva podatkov naslovite vprašanja na našega pooblaščenca za varstvo podatkov: .

Možete da birate između:

  • Zlatne kartice Thermana Cluba,
  • Plave kartice Thermana Cluba,
  • Vodomček kartice.

Gde možete dobiti klupsku karticu?

Klupske kartice možete dobiti na sledećim prodajnim mestima u Thermani Laško:

  • na hotelskim recepcijama hotela Thermana Park Laško i Zdravilišče Laško,
  • na recepciji Wellness Spa centra,
  • na recepciji Termalnog centra,
  • na recepciji Centra zdravlja i lepote Zdravilišča Laško,
  • na recepciji fizioterapije u Zdravilišču Laško.

Pogodnosti za članove kluba

Gosti mogu koristiti besplatan parking u garaži Thermane Park Laško i ispred hotela Zdravilišče Laško do 12 sati u sedećim slučajevima:

  • ako su vlasnici važeće Zlatne kartice (jedna Zlatna kartica je jedna besplatna parking kartica),
  • ako su na računu na dan korišćenja pogodnosti ostvarili usluge u iznosu većem od 10 evra,
  • ako su vlasnici važeće mesečne ili godišnje ulaznice (besplatnu parking karticu dobija gost prilikom svake posete),
  • ako su vlasnici Plave kartice (jedna Plava kartica je jedna besplatna parking kartica),
  • ako su na računu na dan korišćenja pogodnosti ostvarili usluge u iznosu iznad 40 evra.

Vlasnicima važeće Zlatne kartice, koji koriste hotelske usluge (puni pansion, polupansion, noćenje s doručkom, dnevni odmor), priznaje se besplatni parking do 12 sati ili 50% popusta na parking do 24 sata (dan).

Vlasnicima važeće Plave kartice, koji koriste hotelske usluge (puni pansion, polupansion, noćenje s doručkom, dnevni odmor), priznaje se popust od 20% na parkiranje do 24 sata (dan).