03 423 2100 (namestitev) 03 734 89 00 (info. o bazenih) | | Prijava na e-novice

Splošni pogoji hotelskih rezervacij v Thermani Laško

Osnovne informacije

Programi bivanja so veljavni od 01. 01. 2022 do 31. 12. 2022. Cene namestitve vključujejo DDV, ne vključujejo pa turistične takse in prijavnine. Soba je na dan prihoda na voljo po 14. uri, na dan odhoda pa do 11. ure.
Ponudba se nanaša na omejeno število sob. Pridržujemo si pravico do ustavitve sprejema rezervacij brez predhodnega obvestila. Ponudba je informativna. Za dejanski izračun cene bivanja se obrnite na našo rezervacijsko službo.
Akcije in popusti se ne seštevajo in jih ni mogoče kombinirati. Pridržujemo si pravico do spremembe programa. Pridržujemo si pravico do spremembe vsebine in cene programa brez predhodnega obvestila.
 
Skladno s trenutno epidemiološko sliko ter spremembami ukrepov za preprečevanja širjenja okužb z virusom Covid-19 si pridržujemo pravico do spremembe vsebine ponudbe.
 
V skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov, UL RS št.  86/2004 z nadaljnjimi spremembami in dopolnitvami) zagotavljamo, da so podatki varni in shranjeni izključno za izvajanje plačil. V primeru spora med strankami je za vse spore pristojno stvarno sodišče v Celju.
 

Kako pridobiti ponudbo in narediti rezervacijo ter dokončno potrditi rezervacijo?
 
Namestitev v naših hotelih lahko rezervirate na dva načina: preko e-pošte ali kot online rezervacijo na spletni strani.
 
Otroci od vključno 12. leta starosti dalje plačajo ceno za odraslo osebo. Če opravljate rezervacijo preko spletne strani, otroke od 12 leta dalje vpišite v okence, kjer vpisujete število odraslih oseb. Otroški popusti veljajo na dodatnem ali osnovnem ležišču za starost otroka na dan odhoda iz namestitve.
 
  1. Povpraševanje preko e-pošte
Preko e-pošte nam pošljete povpraševanje, kjer napišete željeni termin bivanja, željeni hotel, število odraslih oseb ter število in starost otrok. Na podlagi teh podatkov vam pripravimo ponudbo. Povpraševanje oz. naša ponudba ne štejeta za potrjeno rezervacijo, saj morate ponudbo še potrditi in plačati akontacijo oz. izpolniti obrazec za garancijo rezervacije s kreditno kartico. V primeru, da potrditve in akontacije/garancije ne prejmemo, se šteje, da rezervacija ni bila nikoli naročena.
 
  1. Online rezervacija na spletni strani
Spletna rezervacije je najhitrejši in najlažji način. Za garancijo vpišete podatke o kreditni kartici ali nakažete akontacijo v višini 30 %.
V kolikor boste vpisali podatke o kreditni kartici, le-te ne bomo bremenili, saj velja le za garancijo, celotno plačilo pa poravnate v hotelu. V primeru neprihoda ali nepravočasne odpovedi rezervacije si pridržujemo pravico, da kartico bremenimo. Vaša rezervacija bo potrjena takoj, ko boste dokončno potrdili postopek plačila.
V kolikor bodo z vami bivali tudi otroci, v rezervacijo vpišite tudi njih. Glede na predvideno število otrok ter ostale podatke, se vam cena aranžmaja izračuna avtomatično in tudi izpiše na zaslonu. Naj vas obvestimo, da se v primeru rezervacij in plačila po spletu šteje, da ste prebrali te pogoje ter da se z njimi strinjate.
Za vsako rezervacijo (preko e-pošte, preko telefona ali online na spletni strani) velja, da je vaša rezervacija potrjena le v primeru, da ste zanjo plačali akontacijo (akontacija znaša 30 % vrednosti namestitve ali da ste nam poslali izpolnjen in podpisan obrazec za garancijo rezervacije s kreditno kartico. Vaša kreditna kartice ne bo avtomatsko bremenjena ampak bo le za garancijo. Plačilo se izvede v hotelu. V primeru neprihoda v hotel ali nepravočasno odpovedane rezervacije bo kreditna kartica samodejno bremenjena. Hotel ima pravico višino % vrednosti akontacije namestitve prilagoditi glede na program bivanja.
 
Akontacijo ali izpolnjen obrazec za garancijo s kreditno kartico je potrebno poslati do datuma opcije, navedenega v ponudbi. V kolikor do navedenega datuma ne bomo prejeli omenjenega obrazca garancije ali dokazila o plačilu akontacije, bo vaša ponudba avtomatsko izbrisana.
 
Za morebitna dodatna vprašanja ali pojasnila smo vam na voljo na elektronskem naslovu .
 
 
Postopek spletne rezervacije v 5 korakih:
 
  1. Po ogledu ponudbe na spletni strani www.thermana.si (primer: https://www.thermana.si/paketi-ponudbe/thermana-vas-razvaja) ste s klikom na gumb »Rezerviraj« ob posameznem hotelu preusmerjeni na naš rezervacijski sistem, ki se nahaja na spletnem naslovu partnerja phobs.net.
 
  1. V prvem koraku (RAZPOLOŽLJIVOST) preverite ustreznost datuma, posebne pogoje ter željeni tip sobe. Za nadaljevanje ob izbrani sobi kliknete gumb »Izberi«.
 
  1. V drugem koraku (PODROBNOSTI REZERVACIJE) preverite/dopolnite število odraslih oseb, število otrok, starost otrok,  izberite poljubno dodatno storitev (penina v sobi, masaže, savna, pozni odhod …), preverite skupno vrednost rezervacije z vključeno turistično takso ter vpišite imena in priimke gostov. Nato kliknite gumb »Naprej«.
 
  1. V tretjem koraku, ki se prav tako nahaja v zavihku PODROBNOSTI REZERVACIJE, vpišite osebne podatke nosilca rezervacije in njegove kontaktne podatke (stolpec na levi strani) ter podatke kreditne kartice, ki jo boste uporabili za garancijo rezervacije (stolpec na desni strani). Če nimate kreditne kartice, izberite zavihek »Nimate plačilne kartice?« – v tem primeru boste morali nakazati 30 % akontacije. Nato še obkljukajte, da se strinjate s Splošnimi pogoji, in zaključite rezervacijo s klikom na gumb »Rezerviraj«.
 
  1. V zadnjem koraku (POTRDITEV REZERVACIJE)  se izpiše obvestilo o uspešnem zaključku rezervacije oz. podatki za nakazilo akontacije ter povzetek rezervacije s ključnimi podatki in unikatno številko rezervacije. Povzetek avtomatično prejmete tudi na e-mail, ki ste ga vpisali.
 
Postopek je s tem zaključen in rezervacija uspešno opravljena. Dodatno preverjanje po telefonu in/ali e-pošti ni potrebno.
 
Dva dni pred prihodom vam pošljemo pozdravno sporočilo z vsemi informacijami o bivanju pri nas.
 
Plačilo je potrebno poravnati ob odhodu. V primeru, da želite rezervacijo spremeniti, morate obstoječo rezervacijo preklicati in narediti novo rezervacijo (za odpoved rezervacije izberite hotel in termin, ko se odpre novo okno, izberite »Več možnosti« in nato »Prekliči rezervacijo«, potem pa vnesite vašo številko rezervacije).
 

Pogoji odpovedi rezervacije:

Gost ima pravico do odpovedi ali prekinitve koriščenja programa. Odpoved mora gost vsaj tri dni pred prihodom sporočiti po telefonu 00386 (0)3 423 2100 ali po elektronski pošti ali v pisni obliki na naslov: Thermana, d. d., rezervacijska služba, Zdravilišča cesta 6, 3270 Laško. Hotel ima pravico pri posamezen programu definirati drugačne pogoje odpovedi rezervacije.
 
Nepravočasna odpoved rezervacije ali neprihod:
 
V primeru pravočasne odpovedi rezervacije 3 ali več dni pred prihodom je gost opravičen do povračila celotnega vplačila akontacije oz. vplačila celotnega bivanja.
 
V primeru nepravočasne odpovedi  ali neprihoda ima hotel pravico zaračunati odškodnino za nezasedeno sobo, in sicer:
  • v primeru nepravočasne odpovedi rezervacije 3–0 dni pred prihodom se zaračuna odpovedna pristojbina 1 nočitve po osebi v rezerviranem tipu nastanitve,
  • v primeru, da se gost ne pojavi na dan prihoda, se zaračuna odpovedna pristojbina 1 nočitve po osebi v rezerviranem tipu nastanitve.
 
V primeru spremembe bivanja na lastno željo ali zaradi višje sile, ne da bi za to obstajali razlogi na strani Thermane Laško zaradi nepravilno opravljene storitve, gost nima pravice zahtevati kakršne koli odškodnine ali znižanja cene.


Reklamacije in pritožbe
 
V kolikor v naši storitvi uvidite pomankljivosti ali nepravilnosti, vas pozivamo, da o tem nemudoma obvestite zaposlene na recepciji družbe Thermana z namenom čim hitrejše rešitve nastale situacije. V primeru, da bi predmet reklamacije lahko odpravili na kraju samem (npr. pomanjkljiva čistoča sobe, poškodovana oprema, neustrezna lega sobe ipd.) in domnevne napake v naši storitvi niste nemudoma reklamirali pri osebju Thermane, se šteje, da ste se s storitvijo strinjali in naknadne reklamacije niso mogoče.
 
Za ostale pomanjkljivosti, ki jih niste sporočili na kraju samem se  lahko vloži pisna reklamacija v roku dveh mesecev, ko je bila storitev opravljena.  Pisna reklamacija se lahko vloži po elektronski pošti: . V primeru, da se določen rok za vložitev reklamacije zamudi, takšne reklamacije vsebinsko ne bomo obravnavali. V roku 48 ur po vloženi pisni reklamaciji bomo pisno potrdili, da smo prejeli vašo pritožbo, in nanjo najkasneje v roku 3 dni pisno odgovorili. V primeru težav ali vprašanj uporabite kontakte, navedene na naši spletni strani (https://www.thermana.si/kontakti).